KONSERWACJA PODWOZIA
KOSZT W ZALEŻNOŚCI OD PRZYGOTOWANIA AUTA
PROCES KONSERWACJI:
-DEMONTAŻ NADKOLI,OSŁON TERMICZNYCH JESLI JEST TO MOŻLIWE TAKŻE UKŁADU WYDECHOWEGO
-MYCIE PODWOZIA PARĄ LUB MYJKA OD CISNIENIEM
-NANIESIENI SRODKA ODTŁUSZCZEJACEGO I PONOWNE MYCIE
TO TRWA DOBĘ WRAZ Z SUSZENIEM
-NASTĘPNIE MIEJSCA POKRYTE KOROZJĄ SĄ CZYSZCZONE I NAKŁADANY JEST ŚRODEK WIĄŻACY RDZE
NASTĘPNA DOBA NA WYSCHNIĘCIE
PO WYSCHNIĘCIU NA TE MIEJSCA NAKŁADANY JEST KOLEJNY ŚRODEK I KOLEJNA DOBA
PO TYCH OPERACJACH NAKŁADANY JEST ŚRODEK DO PRZESTRZENI ZAMKNIĘTYCH KONSERWOWANE SA PROGI I PODŁUŻNICE WZMOCNIENIA
-NASTEPNIE KONSERWOWANA SĄ NADKOLA I PODWOZIE
-PO DOBIE AUTO JEST SKŁADANE CZYSZCZONE I MYTE
KONSERWACJA SRODKAMIN VALVOLINE TECTYL
PODGĄD KONSERWACJI
LEWA STRONA GOLF PLUS PRAWA BMW E46